marți, 18 noiembrie 2008

Oare voi putea?


Tocmai ce`am terminat de vorbit cu un prieten comun de`al nostru.Mi-a adus aminte de tine.Mi`a adus aminte de noi.Ti`am zis noiembrie ca esti dureros si nu inteleg de ce vrei sa faci totul mai greu intotdeauna.Nu vreau sa inteleg!
Daca ar exista o teorema care sa demonstreze faptele tale,as invata`o pe derost.Si atunci cand ma trezesc noaptea insetata sa o stiu.Dar nu,tu nu ai dat dovada de fairplay si ai fugit.
Cum spuneam,tocmai ce`am terminat de vorbit cu el.Incerca sa ma convinga sa dau ochii cu tine in weekend.Chiar crezi ca am puterea asta?I'am zis ca nu cred ca as putea,dar in adancul sufletului,numai eu stiu cat imi doresc chestia asta.Vreau doar o explicatie.Nimic mai mult!Cer prea mult?
Sper sa ma comport cat de cat normal si sa ma arat indiferenta.Dar stiu ca nu voi putea.Nu am cum!In firea mea nu exista indiferenta.Indiferenta doare ca naiba!Mi`e teama sa nu gresesc cumva si sa dau de inteles cu totul altceva.Nu iti cer sa revenim la ceea ce am fost.Nici macar nu`mi mai doresc asta.La naiba cu relatiile! Nu`s de mine.Tot ceea ce vreau de la tine este o simpla explicatie.O banala explicatie.E prea mult pentru tine?Nu te ajuta neuronul sa formezi cateva fraze?Nu iti impun sa fie si adevarate..dar vreau o explicatie.
Sper sa trec weekendul cu bine....


Invata sa te eliberezi de sentimente si sa gandesti cu capul.
Nu`ti uita adevarata valoare .Apreciaza'l pe cel de langa tine oricat de mult el ti-a gresit.


Niciun comentariu: