vineri, 21 noiembrie 2008

Inceputul unei noi ere...


E deja altceva.De putin timp am inceput sa ma simt libera.Oare el sa fie elementul?
Cu siguranta e el,chiar daca nu a venit cum se astepta toata lumea,pe un cal alb,imbracat cu o armura si adresandu`se cu "stimata domnita".Nu,a venit pe neasteptate.Atunci cand amandoi aveam nevoie de ceva nou.Si acum aducem in discutie soarta!Buuun.
Ce este ea?Un drum pe care trebuie sa-l parcurgem,fie ca vrem,fie ca nu,iar daca ne opunem atunci cand credem noi de cuviinta,la urma vom suferi teribil.
Asa e soarta,ne alege pe fiecare si ne testeaza.Unii din noi suntem slabi,iar altii puternici.Cand va veni un sfarsit,atunci ne vom da seama daca puteam realiza mai multe si cu cine am fi putut realiza lucrurile propuse.
Dimineata ma trezesc zambind.Ciudat,chestia asta nu am mai facut-o de foarte mult timp.Deja m-am obisnuit cu mesajele matinale care pur si simplu imi indulcesc dimineata .El e cel ce-mi face ziua mai luminoasa si noaptea mai vesela,atunci cand ma suna la miezul noptii si de fiecare data ii raspund adormita.
Stii ce e iar ciudat?Nu mai imi e teama.Nu mai am niciun sentiment de abtinere sau de frica.Nimic!Pur si simplu sunt libera.Libera sa ma bucur de el,sa ma bucur de noi.
Sunt multe chestii pe care nu le mai iau in considerare,cel mai important pentru mine fiind : "Nu exista niciun obstacol intre noi!"
De ce am impresia ca aceasta chestie este "inceputul unei noi ere.."?! Era mea si-a ta! Inceputul unui nou jurnal,dar de data aceasta,jurnalul nostru!Fiecare fila sa contina gandul nostru,sufletul nostru.
Si iti mai zic ceva : E inca noiembrie.... dar tot mitul a disparut.Acum noiembrie,tu pentru mine ai redevenit aceiasi luna ca celelalte,care te odihnesti in calendar si iti astepti randul an de an,pentru a`ti alege victima perfecta.

Acum,mi-e din ce in ce mai bine iar noiembrie e pe duca.
Iti multumesc pentru ceea ce sunt cand sunt cu tine.






Toate lucrurile care ni se intampla,se intampla cu un scop.

2 comentarii:

Dragoş Pârcălabu spunea...

Ce coincidenta!!!Seamana izbitor si cu povestea mea.Astept cu nerabdare continuare jurnalului "nostru".

dishku spunea...

tot ce se intampla se intampla cu un scop,intradevar...dar gandeste'te mai bine..nu exista soarta sau destin,noroc sau ghinion.toate ti le faci cu mana ta.doar cand crezi ca exista atunci le accepti ca si cum''asa fost sa fie''.nu,nu asa a fost sa fie,puteai sa faci cum vrei.si poti sa faci cum vrei.mediteaza un pic la asta si iti vei da seama.
soarta a vrut doar sa ma nasc.restul tine de mine