luni, 24 noiembrie 2008

Notiunea de timp.




Aud din ce in ce mai multa lume spunand ca nu are timp.Incerc sa inteleg asta,spunandu`mi in sine ca au extrem de multe probleme si nu mai au timp de nimic,nici macar de prieteni,de`o bere,de`un vin.
Eh,nu`i nimic,ne'om intalni noi la o poveste candva,atunci cand toti vom avea timp liber.
Notiune de timp?Ce inseamna asta?! E ceva de care ai nevoie cu ardoare,de ceva in care sa traiesti,de ceva din care sa te inspiri.
Buuun!Acum hai sa stabilim cum iti petreci timpul asta,pe care il consideri tu liber. Incerci sa faci ceva educativ sau bei ca porcu` si injuri de mama focului? Incerci sa ti-l petreci cu folos,sau ti-l petreci aiurea,stand undeva intrebandu-te daca esti apt in weekend sa bei?Nimic mai simplu.Sfatul meu e sa faci cum te taie capul,doar ce pana ta,e viata ta,huh?
Ca veni vorba de timp,azi e luni si e normal sa treaca al naibii de greu,dar ca azi,cred ca n'a trecut niciodata.De fiecare data cand ma uitam la ceas,era ora 10 si 35.Nu mai suportam sa vad aceeasi chestie.M'am asigurat si prin ceasul de la telefon,ca nu a ramas ceasul de pe perete in loc si ca macar timpul de pe telefon trece mai repede.Da,de unde...e acelasi timp nesimtit,care nu are de gand sa se scurga mai repede.In sfarsit,dupa ceva timp,mai arunc o privire vaga asupra ceasului.E 11. E inca dimineata,dar sunt fericita ca a mai trecut o ora si am impresia ca de la ora 11 totul se scurge mai repede.De ce am inpresia asta,nu stiu.Nu ma intreba ca nu am de gand sa'mi scormonesc in neuron si sa'ti gasesc o explicatie.Pur si simplu asa am impresia.Trece foarte lejer o ora si abia asteptam sa ajung acasa.Ma doare capu,asa ca o sa'mi fie greu sa ajung acasa,dar intr'un final fac un efort si ajung.Linistita,ma pun in pat si incerc sa adorm,dar fara niciun rezultat.
Stii,se spune ca timpul e ucigasul iubirii.Oare sa fie aceasta afirmatie adevarata?Consider ca ,cu cat ajungi sa'ti petreci mai mult timp alaturi de persoana iubita,cu atat il iubesti mai mult.Imi imaginez ca amandoi aveti un roman de dragoste al vostru si cu cate zile trec mai mult,cu atatea pagini se aduna la "Romanul Vostru". Nu cred ca timpul poate fi asa de crud cu doua suflete,nu cred ca poate distruge ceva ce a fost cladit extrem de bine,inca din temelii.
Se mai spune ca timpul vindeca orice. E un bullshit! Ok,sunt de acord ca la un moment dat ajungi sa uiti o chestie,care spusa la momentul ei te'a durut al naibii de tare si te'a ranit in asemenea hal,incat ti-ai zis ca nu ti-o poti ierta. Trece un timp...si uiti ce ea. La un moment dat..dupa o luna,un an,10 ani,tot se va gasi un bou/o vaca,care sa'ti aduca aminte de suferinta ta.Si nu cred ca poti spune ca nu-ti mai pasa.Daca chiar ai suferit cu adevarat si ti-a plans sufletul din tine,o raza in tine tot mai rasare si tot mai apare oaza de regret. Ar trebui sa stii ca timpul nu vindeca nimic,el doar iti produce alinare.
M'am saturat de timpul asta care se scurge incet.Ma simt de parca as duce lipsa de doua puncte,ca dupa asta,n'ar mai urma nimic si totul s'ar sfarsi.
Dar lasa,totul trece,iar maine e marti.Sunt cele trei ceasuri rele. Dar sa speram ca tot raul spre bine....


Timpul nu vindeca nimic,el doar alina!


Niciun comentariu: